Strani

petek, 25. avgust 2017

Na odprtem morju



Ne vem, kako je pri vas, zase lahko rečem, da mi je tale mesec avgust res težek. Občutek imam, da sem na razburkanem morju, v majhnem čolničku in popolnoma sama. Neopremljena za hude razmere. Morje sicer ni ves čas razburkano, velikokrat je tudi lepo vreme, a potem spet nenadoma pride hud vihar in spet sem sama, ujeta. 


A v daljavi vidim rešilni čoln. Na njem so dobri ljudje, ki so kot angeli. Obsijani so s svetlobo in … čakajo. Čakajo na moj klic, da me pridejo rešit. Poklicala sem jih …

Kako se imaš ti? Lepo pluješ? :)

Mene na čolnu na morju spremljata glasba in ples. Ves čas. Takrat, ko je nebo sinje modro in je gladina morja popolnoma mirna … in takrat, ko se stemni ter čakam težke dežne kaplje in veter. 

V tem tednu plešem na tole pesem, ki mi je tako zelo prirasla k srcu ... Tudi besedilo je, hm, prav nebeško, bi rekla! :) In mi res paše … pomirja, razveseli, poveže z neskončno svetlobo in ljubeznijo … 



May the long time sun shine upon you
All love surround you
And the pure light within you
Guide your way home



Lepo potuj, naj te vodi ljubezen … 

Tina

💓💓💓




3 komentarji:

  1. Tina, čudovit izbor :)
    A ni zanimivo kako si vsakdo najde par melodij, skladb, ki kot da ga "uglasijo", dvignejo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, prav res :)
      Še dobro, da imamo glasbo in ples!

      Izbriši
    2. No, glasba zame absolutno da, za ples pa...kaj naj rečem..meni napor ;) Ja, različni smo..in ostajamo...:)

      Izbriši

Hvala za komentar!