Strani

nedelja, 23. julij 2017

Jaz tebi tolažbo, ti meni smeh



Na nedeljsko popoldne sva s hčerko sami, ljubi možek dela. Naši vikendi zaradi njegovega dela večinoma niso družinski. Včasih se zaradi tega jezim, se smilim sama sebi, a na koncu ugotovim, da je najbolj pametno, da se sprijaznim, prilagodim in si zato vikende naredim lepe. 

In najine


… Počasi se popoldne preveša v večer, pogledam na uro in si že zaželim samote, ko bo hčerka zaspala in bom imela čas za svojo dušo. Poslušala bom glasbo, plesala bom, brala … 

Moje razmišljanje prekine glasen »bum« in jok. Hčerka pade, udari se v glavo. Pridem k njej, objamem, pobožam, popiham mini buško, potolažim. Je že dobro. Vstanem, hitim nazaj proti kuhinji in v hipu se z mezincem na nogi udarim v rob kavča. Aauuuuuu!!, zarjovem. Izza kavča se zasliši glasen smeh, ki kar ne pojenja. Hčerka koraka proti meni s širokim nasmeškom. Smešna se ji zdim, ko se po tleh valjam od bolečine. Začnem se smejati še jaz. Je že dobro.

Na radiu se zasliši pesem. O o o Lili!! Dvignem mojo miško, »dala si mi ruku, makovi su cvali, i bili smo sretni a još tako mali. O o o Lili!« pojem naglas in pleševa in pleševa, da se še bolj smejiva.
 
Pomislim na najina udarca, na jok in na smeh in na srečo, da je v moje življenje prišel ta mali čudež. 
Deklica moja, v isti minuti, ko ti jaz dajem tolažbo, mi ti vrneš s tvojim smehom iz srca. Da me zadane v srce. 💓


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar!